Santa Barbara - Los Angeles

millennium motorreis

22e dag - Donderdag 10 augustus 2000

De laatste motordag is aangebroken als de wekker om 07.00 afloopt. We gaan heerlijk ontbijten en rijden om 09.00 uur weg uit Santa Barbara. We rijden vandaag maar 100 mijl dus hebben we wel gelegenheid om nog even langs Carmel te rijden. Carmel is een duur oord waar Clint Eastwood ooit nog eens burgemeester is geweest.

We rijden nog een flink stuk langs de kust met mooie uitzichten op de Pacific Ocean en gaan dan bij Oxnard landinwaarts over de Interstate naar het noorden van Los Angeles. Om 12.15 uur komen we na 136 mijl aan in ons laatste Best Western Hotel Airpark Hotel dat vlakbij het vliegveld van Los Angeles is. De kamers zijn nog niet in orde maar de bagage mag er wel alvast ingezet worden zodat we de motoren weg kunnen brengen.

Het is nog een flink stuk rijden naar de plaats waar we de motoren moeten inleveren. De afhandeling verloopt vlot dus gaan we met z’n allen in de camper terug naar het hotel. Ed en Jan gaan naar Cruise America om de camper in te leveren. Er ligt daar een dik dossier met klachten over de camper maar er zijn verder geen problemen met het inleveren. Ed en Jan worden met een shuttle busje weer naar het hotel gebracht waar nog maar amper tijd is voor een pilsje want we willen vroeg eten omdat Simon, de motorverhuurder, vanavond een borreltje komt drinken.

Bij nader inzien is Ed z’n portefeuille kwijt compleet met rijbewijs en paspoort. Gelukkig blijkt hij nog in de camper gevonden te zijn dus kan Ed met een taxi naar Cruise America om hem daar op te halen. We eten in restaurant Steppin Up, dat aan de overkant van het hotel was, waar ook geen alkoholhoudende drankjes bij het eten te krijgen waren.

Het Best Western Airpark Hotel in Los Angeles

Wel werden we onthaald met gospelmuziek op een groot TV scherm. Toen we vroegen of dat wat zachter kon deden ze de TV uit en begonnen ze live te zingen. We werden overladen met gospelsong en allerlei andere geloofsteksten ondersteund met de woorden Praise the Lord en Halleluja.

Je kunt het aan Ton zien, het zit erop !

Het werd toch nog een gezellig etentje maar we vonden het ook wel leuk om lekker bij het zwembad een beetje te keuvelen met een biertje erbij. Het was een vermoeiende reis dus gingen we maar weer vroeg naar bed.

Welterusten !

Zwembad Airpark Hotel in Los Angeles

|   Naar de indexpagina   |   Naar de vorige pagina   |   Naar de volgende pagina |